ARA FA 25 ANYS l Torredembarra estrena logotip, cinquena edició del Concurs Hípic i Núria Gómez accedeix al comitè executiu d’Unió de Dones

JORDI SALVAT

Torredembarra estava d’estrena aquella primavera de 1996. Concretament, d’un nou logotip amb el lema “Un mar de màgia” per promocionar-se turísticament i que substituïa el que s’havia creat als anys vuitanta, que ja estava —pel que sembla— amortitzat: “Torredembarra, sol, sorra i mar”. La presentació es va fer el 19 d’abril, va anar a càrrec de l’Aula de Teatre de la Universitat Rovira i Virgili i va comptar amb la col·laboració dels alumnes dels col·legis Molí de Vent i Antoni Roig. L’acte va consistir en una cercavila pels carrers del municipi, que va acabar a la plaça del Castell amb la presentació oficial, amb focs artificials inclosos.

I precisament un dels certàmens que projectava més la imatge de la vila a nivell nacional i estatal era el Concurs Hípic de Torredembarra, que arribava a la cinquena edició i aquell 1996 va tenir lloc el primer cap de setmana d’abril. Hi participaven atletes de renom com Pedro Sánchez Alemán, Juan Antonio de Witt, Pilar Lucrecia Cordón i Gonzalo Testa, entre altres. En total, hi van prendre part 220 cavalls en un circuit instal·lat al carrer Onze de Setembre.

També aquell mes d’abril, Núria Gómez era nomenada membre del comitè executiu d’Unió de Dones, la branca femenina d’Unió de Dones. Va ser en el cinquè congrés de la branca femenina d’Unió Democràtica de Catalunya (UDC). A més, en la trobada, va ser l’encarregada de fer una conferència sobre la problemàtica que vivia la dona a l’hora d’accedir al món laboral a les comarques tarragonines i va proposar algunes mesures per millorar la situació. Gómez, actualment al PP, del qual ha estat regidora a Torredembarra vuit anys, ocupava llavors el càrrec de presidenta de la Intercomarcal d’UDC de Dones de Tarragona.

Foto: TORREDEMBARRA AL MOMENT

Hemeroteca

Tweets recents

Share This