La coral sueca Nynäshamns Vocal Choir actuarà a Baix a Mar el 12 d’abril

REDACCIÓ – Torredembarra, 8/4/2025

El pròxim dissabte 12 d’abril de 2025, l’Església de Sant Joan Baptista de Baix a Mar de Torredembarra acollirà un esdeveniment musical excepcional. A les 7 de la tarda, la prestigiosa Nynäshamns Vocal Choir, procedent de la ciutat sueca de Nynäshamn, oferirà un concert amb entrada gratuïta i un programa variat que promet captivar el públic. L’entrada és lliure.

El repertori inclourà una missa basada en danses folklòriques sueques, així com peces interpretades al piano per Barna Both, entre les quals destaca l’“Entrada al Jardí d’Estiu” de P. Berger i el conegut “Dia de noces a Troldhaugen” d’E. Grieg.

La vetllada també comptarà amb la veu de la solista Anna-Lena Engström, que interpretarà dues cançons d’Edith Piaf i de la sueca Monica Zetterlund. A més, el concert inclourà una sorpresa relacionada amb el món del cinema, afegint un toc inesperat a una proposta cultural que no deixarà ningú indiferent.

Foto: Nynäshamns Vocal Choir se’ls podrà veure a Baix a Mar. / CEDIDA

Hemeroteca

Tweets recents

Share This