Altafulla disposa d’una nova plataforma digital per a la promoció turística i econòmica

REDACCIÓ – Altafulla, 13/12/2022

Les regidories de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Altafulla han renovat la seva imatge gràfica amb la presentació del portal web www.visitaltafulla.cat i el lema “Altafulla, on s’inspira el talent”, amb una clara referència al caràcter diferenciador patrimonial, cultural, innovador i de creadors, que prenen la vila com a referent en els seus projectes socioeconòmics.

Aquest dilluns, 12 de desembre, s’ha presentat l’apartat d’experiències, inclòs dins el mateix portal web amb l’objectiu d’oferir més valor afegit als visitants d’Altafulla, proporcionant-los informació sobre les activitats econòmiques del municipi, els productes i serveis que ofereixen, així com les seves promocions vigents a les quals qualsevol persona usuària podrà accedir.

Aquesta primera fase pretén informar als establiments i activitats d’Altafulla sobre les possibilitats de projecció comercial i de posicionament SEO que ofereix aquesta nova plataforma de promoció econòmica municipal i gratuïta per a tot tipus d’activitat econòmica.

A més d’una campanya de difusió entre totes les activitats turístiques, comercials i de serveis, s’editarà material de suport i es portaran a terme assessoraments i formacions perquè les activitats econòmiques explotin les possibilitats de la plataforma.

L’objectiu de l’Ajuntament d’Altafulla és oferir a les activitats econòmiques del municipi una plataforma gratuïta per impulsar les sinèrgies entre establiments i fomentar els formats híbrids, especialment la presència online de tots els establiments per potenciar les seves capacitats de servei i atenció presencials als propis establiments.

Aquesta és una de les principals accions resultants del grup de treball format per les activitats econòmiques, ATECA, la Cambra de Tarragona i l’Ajuntament d’Altafulla, activat durant la pandèmia per la Covid-19 amb la finalitat de cercar un nou model de desenvolupament turístic i econòmic per al municipi.

El primer treball va consistir en la cerca d’un nou lema aglutinador de l’essència d’Altafulla; el segon, cercar una imatge gràfica amb l’ ‘A’ d’Altafulla on es remarquen els detalls com a element diferenciador del municipi.

La tercera proposta va ser donar un canvi radical i innovador al portal turístic del municipi dotant-lo d’independència del portal municipal, i aprofitar-lo com una eina de projecció econòmica amb la col·laboració dels establiments.

I la darrera acció, que s’ha iniciat avui mitjançant l’apartat d’experiències de la plataforma visitaltafulla.cat, consisteix en una major interactuació amb el teixit econòmic per generar experiències de compra i de visita a Altafulla.

La nova imatge gràfica ha anat a càrrec d’Opisso Studio, mentre que la programació del portal web s’ha encarregat a l’empresa TresComaTres. Totes dues empreses són d’Altafulla.

Hemeroteca

Tweets recents

Share This